Usnesení č. 21/2013
Ze zasedání Zastupitelstva obce Česká Kubice konaného dne 25. 11. 2013
- OZ schválilo vyvěšení návrhu rozpočtu na rok 2014.
- OZ schválilo rozpočtové opatření č. 7 podle § 16 odst. 3 písm. a) zákona č. 250/2000 Sb. v platném znění.
- OZ schvaluje nabídku na rekonstrukci bývalé MŠ Spálenec čp. 18 za 114.220,- Kč, kterou provede P. Maštalíř, Poběžovice.
- Zastupitelstvo schválilo uzavření a podpis smlouvy s IK Plzeň na zpracování dokumentace pro stavební řízení na akci“ Česká Kubice – pěší bezbariérové trasy při III/190 a III/1901“ za celkovou cenu 375.242,- Kč.
- Smlouva o právu provedení stavby na akci „ Rozšíření stávajících parkovacích ploch Royal“ s firmou EDP s.r.o. Komořany byla schválena.
- OZ schválilo směrnici pro provedení inventarizace a určilo J. Záhoříka jako předsedu inventarizační komise a členy M. Gibfriedovou a R. Gerberga.
- OZ schválilo obecně závaznou vyhlášku č. 1/2013 o místním poplatku za provoz systému shromažďování, sběru, přepravy, třídění, využívání a odstraňování komunálních odpadů.
- OZ zamítlo návrh darovat seniorům poukázky na zaplacení popelného ve výši 300,- Kč a rozhodlo o poskytnutí daru ve výši 400,-Kč na úhradu popelného na rok 2014 formou poukázky pro ženy, které v letošním roce dovrší 58 let a pro muže, kteří dovrší v letošním roce 60 let dle jmenného seznamu.
- OZ souhasí se stavebními opravami studny na pozemku P. Lobeče, Spáleneček č.ev. 6.
- OZ souhlasí s proplacením faktury Ing. J. Rojtovi ve výši 84.700,- Kč za vypracování PD pro stavební řízení na akci „Obytná zóna Česká Kubice – I. Etapa“.
- OZ rozhodlo o přenechání 2 ks vyřazených sporáků z bývalé MŠ pro sdružení Vraník hiporehabilitační sdružení Cheb.
- OZ rozhodlo o zaplacení nákladů na pořádání adventních večerů, o zaplacení nákladů na bruslení a zájezd na muzikál Děti ráje, na který si účastníci zaplatí polovinu cena vstupenky.
- Rozdělení finančních příspěvků organizacím bude projednáno dne 4. 12. 2013 v 18.00 hodin.
Zapsala: O. Navrátilová ověřili: Mgr. M. Randová, S. Rap
Ing. Vladimír Koranda
Starosta obce